شب بخیر

شب سردی است، هوا منتظر باران است

وقت خواب است، دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر

ای نفست شرح پریشانی من...

ماه پیشانی من...

دلبر بارانی من...

 



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت22:25---24 اسفند 1392
سلام نیلوفر جون به من هم سربزن خوش حال میشم لنکت کردم لینکم کن
پاسخ:سلام فاطیمای عزیز چشم حتما سر میزنم لینکتم کردم گلم...


مصیب
ساعت0:47---18 اسفند 1392
سلام

تازه سایت راه اندازی کردم ممنون میشم بهم کمک کنی و لینک کنی

اسم سایت(خرید مطمئن)

http://sureshop.ir

دعوتید به خواندن شعرهایم در وبلاگ

http://shaergharn.blogfa.com
پاسخ:سلام حتما


نیلوفر
ساعت23:43---17 اسفند 1392
تو هم همینطور گلم
حدود 4ماه
منم اول راهم...
ایشالا تو هم خوشبخت بشی آبجی خوبم.


نیلوفر
ساعت16:11---17 اسفند 1392
منم متولد 78 هستم!
خوشبخت باشی ابجی...
البته من تازه 9 ماهه که عاشق شدم
تو چطور؟؟؟؟


آریا
ساعت22:46---14 اسفند 1392
سلام عزیز وب قشنگی داری مطالب وبت هم عالیه موفق باشی دوست داشتی به چتروم منم بیا خوشحال میشم



bolurchat.ir
پاسخ: سلام ممنونم


ثنــای دوست داشتنی
ساعت14:03---13 اسفند 1392
سلام نیلوفر جون ، از پستای زیباتون ممنونم ، خوشحال می شم به من هم سر بزن
سلام مامان ثنا حتما سر میزنم


مصطفی احمدی
ساعت15:16---8 اسفند 1392
سلام علیکم

از لطفی که به ماکردید اون شعر زیبای رو برای ما فرستادید متشکریم ازطرف وبلاگ عهد
پاسخ:سلام نا قابل بود دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:شب بخیر,شب سردی است,ماه پیشانی,شرح پریشانی, | 23:21 | نویسنده : نیلوفر |